"I'm only single, because i'm too sexy for everyone"

Tjingeling!

Har varit på utflykt hela dagen och både käkat och fikat med familjen, supermysigt var det! Nu sitter jag och rensar bland bilderna på min dator, det är helt sjukt vad bilder man har samlat på sig under alla dessa år, tänk vilka fina minnen man har alltså. Har fortfarande stört ont i halsen, en vidrig känsla som vrider om hela halsen när man ska svälja, inte det skönaste precis. Har druckit honungsvatten hela dagen så nu håller jag tummarna på att det inte blir värre! Under kvällen ska vi fixa tacos och mysa ner oss i soffan och kika på något bra. Tänkte att jag skulle hoppa i säng tidigt idag så jag får lite sömn med tanke på att jag varit ute och flängt varje dag den senaste veckan. Imorgon ska vi återigen ut och flänga. Amber ska nämligen trimmas i Borås så då tänkte vi gå in på Nelly outleten på Åhaga och kika om det finns något nice, tror visserligen inte det finns så mycket eftersom många sagt att det varit kasst.

Tänk imorgon när Amber klippt sig.. hon kommer se ut som en råtta och det är så himla gulligt, när jag fick henne för 6 år sedan blev jag nästan arg över att hon skulle trimmas eftersom hon blev så lik en råtta, men nu tycker jag bara det är charmigt, haha!  Ni ska allt få se en bild på resultatet imorgon :-)

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: