I don't care, i love it!

Hello!

Min hals gör fortfarande ont! Förstår inte riktigt vad det är eftersom jag inte har ont någon stans, säkert något virus som går men det är jävligt segt att inte må helt hundra nu en solig dag som denna. Men jag gör det till det bästa. Träning ikväll men jag hoppar den med tanke på att min hals inte vill samarbeta med mig, vill hellre gå all in den sista matchen vi har nu på lördag och snart är det också Sig - cupen! Så jag ska inte göra många knop idag.. tänkte jag skulle vara redig och vattna alla blommor i växthuset nu, inte så ansträngande. Alltså kommer jag spendera hela min eftermiddag där.

Annars då? SHM som vi så gäna ville gå på sprack ju totalt när allt blev slutsålt på ett knäpp, turen fanns inte med oss helt enkelt. MEN! Vi har andra planer på gång och jag är gasnka säker på att de kan vara lika vasst som SHM. Yeah! Nu får vi bara hålla tummarna på att turen finns med oss denna gången, annars kommer jag fan kriga tills jag dör, haha!

Nä, nu ska jag kila. Hoppas ni mår fint :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: