21.55

Kom hem för en stund sedan, efter en lång och blöt fotbollsträning som resulterade till en nerdränkt Mikaela, shit vad det regnar alltså! Så nu har jag duschat länge och varmt och känner mig på topp igen. Imorgon ska vi i familjen spendera hela dagen på Gekås där det antagligen kommer vara söndermycket folk eftersom det precis varit löning, men vad tusan, det är bara att trängas! Jag som gillar folkmassa, uääk! Men det är alltid kul att åka dit ändå, på något vänster är det faktiskt mysigt. Vi har det som en liten tradition i vår familj att vi åker dit varje år under semestern och den traditionen kommer antagligen hålla i sig eftersom alla gillar det :-)

Sitter just nu och lyssnar på Lars Winnerbäck.. så mysiga låtar. I höst åker jag och några förhoppningsvis på hans konsert, vore helt fantastiskt och njuta till hans fina låtar. Nopp, nu ska jag fixa och dona här, vi hörs imorgon när jag antagligen är helt slutkörd efter heldagen i Ullared.
Tjingeling ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: