Wopidoo!

Nu har vi äntligen fått tillbaka vårt internet som valde att lägga ner ett tag, riktigt irriterande alltså, men nu är jag gladis igen :-) Vilket helt fantastiskt väder vi har fått dessutom, hoppas det håller i sig länge nu så man kan njuta riktigt ordentligt av solen och värmen. Igår var jag och Rebecka inne i Borås och shoppade upp nödvändiga grejer till morgondagen, vi fick också med oss en iphonedocka så vi kan dunka musik på campingen. Därefter hängde jag, Victoria och Mimmi på viskan och det var så härligt att se dem igen!

Sedan på kvällen drog vi till Mattias där vi grillade med ett härligt gäng och spelade kubb och hade det allmänt roligt. Och idag då? Har jobbat, klipp gräset och så vidare, fråga mig om det var varmt att klippa?! Höll nästan på att avlida haha. Nu sitter jag och tar det ganska lungt, packning, tält och allt är färdigt så nu kan jag pusta ut lite! Majja ska sova över hos mig, kändes ganska klokt med tanke på att vi ska åka 04.30! haha, men det är det värt, är så jävla taggad, wiiiie :-)

Vi kanske hörs senare! Pusselipuss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: