Stay in this moment

Lite regn idag också, ingen blir väl förvånad längre.. vill kunna gå i klänningar, bada, sola och sitta ute länge om kvällarna, men icke! Här sitter man inne och ugglar liksom. Hoppas verkligen att vi får lite sommarkänsla detta året i varje fall, blir så jäkla trött på allt regn som bara öser ner varje dag. Idag har vi totalrensat alla garderober vi har i vårt hus känns det som, skor, kläder och dylikt har fått sig en rejäl omgång vilket verkligen behövdes så nu ligger det massa sopsäckar på golvet som ska slängas och skänkas bort.

Skulle egentligen behövt klippa gräset uppe på kyrkan idag men som sagt så har det regnat konstant här men nu verkar det ändå hålla upp någorlunda så jag får antagligen gå upp en vända senare. Annars har jag inte så mycket planerat idag mer än jobb och bara ha det gott.

Förresten! Majja ska åka med oss till Storsjöyran nästa torsdag, gissa om jag blev lycklig när hon berättade det för mig?! Åh, längtar så grymt mycket tills vi åker, är helt övertygad att de dagarna kommer bli bättre än bäst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: