Onsdag

Hej på er! Vilken otroligt ovärd morgon jag haft. Slet mig från sängen klockan åtta för att hämta upp Robin för att sedan åka in till Herrljunga där ett möte skulle hållas till om vårt jobb. Vi antog att mötet var klockan 10 med tanke på att det alltid varit den tiden andra år. När vi kommer in i lokalen där det sitter fullt med människor inser vi att något är fel och givetvis var det så. Mötet började klockan 9 och var näst intill slut när vi kom, ganska jobbigt? tja.. en aning haha. En fika hann vi med iallafall! kändes nästan som om alla trodde att det var fikat vi var ute efter bara.... Suck, hatar att veta att man lika gärna kunnat legat kvar i sängen, men nu är jag uppe och ska strax upp och jobba.

I eftermiddag ska vi åka in till Borås och göra några ärenden så vi hörs ikväll när jag är hemma :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: