20.02

Hej!
Jobbat som en chef idag som Rebecka skulle säga, har alltså haft fullt upp. På tal om Rebecka! Hon skickade precis en bild på hennes tatuering som hon gjorde idag, och den blev farligt snygg alltså, nu blir man väldigt sugen på att tatuera sig själv men det skulle ju underlätta en hel del och veta vad man skulle göra eller skriva, hmm. Har också börjat packa inför torsdagen då vi drar till Östersund. Jag börjar alltid packa i tid så man verkligen vet vad man har och så man inte glömmer något. Nu är jag jävligt taggad för att åka och imorgon ska jag och Rebecka åka in till Borran för att köpa det sista inför vår tripp. Därefter ska jag träffa mina saknade vänner Mimmi och Victoria, wopidoo :-) En härlig morgondag väntar och på kvällen ser det ut som det blir grillning hos ett gäng goa vänner.

Nu tar jag det bara lungt, kikar på Lotta på Liseberg (haha) och joinar mamma när hon målar fönstren på huset, ja, ni hör ju själva vilken härlig kväll jag har!? Yeeeah, haha. Ni får ha det så bra så hörs vi! Puss


Kommentarer
Postat av: Rebecka

PUSS

2012-07-23 @ 23:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: