29 januari

Hej! Det har varit dåligt med upptatering här på bloggen, men jag har haft fullt upp hela helgen men här kommer en samanfattning av helgen.

På fredag så var vi hos Nathalie där vi käkade pasta och god kycklinggryta medans vi pratade taktik och om den komande dagen. Därefter myste vi till det med chokladpudding, glass och bär. Vi drog hem runt 10 tiden för att vi skulle få våran skönhetssömn inför cupen.

På lördagen vaknade jag av att jag var förbannat nervös och snabbt därpå insåg jag att det var lördag och dags för att dra sig mot Herrljunga och spela företagscupen. Vi behöver väl inte gå in så djupt om hur det gick mer än att vi förlorade alla tre matcher med 10-0 typ. Dock fick vi in bollen sista matchen då vi fick frispark då Julia kunde sjuta in bollen mellan stolparna. Vårt mål med den här cupen var att vi skulle göra ett mål. (Förra året kunde vi inte spräcka nollan.) Det var skoj att vi kunde glänsa lite inför den fulla läktaren hihi.

Därefter käkade vi pizza och sedan kikade vi ännu mer på fotboll samtidigt som vi fick rövont i röven eftersom bänkarna är en aning obekväma.
Well.. efter all sminkning, hårfixning osv drog vi sedan till Emelie där det var lagförfest som för övrigt var grym, vi tog fina kort, spelade fyllespel, dansade och drack goda drinkar. När alla blivit lite runda under fötterna drog vi till kärven där vi dansade hela natten lång. Jag gillar verkligen och stå och stampa i flera timmar med alla fina människor.

Kort sagt har denna helg varit bra. Jag kommer nu sitta och fixa med bilderna som togs igår, så jag slänger in ett inlägg sedare med alla bilder. Hoppas ni inte är allt för bakfulla idag för det är jag, mitt huvud bankar även fast jag druckit 10 liter vatten..... UÄK



Kommentarer
Postat av: Titti

ååh, gosis! <3

2012-01-29 @ 21:40:16
URL: http://catrinepettersson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Fina du!! <3

2012-01-29 @ 21:43:39
URL: http://mikaaelaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: