The most important is that you can trust on your friend


Jag och Majja under en take away latte

Hej på er! Dagen blev inte alls som planerat utan det blev en kort dag för Majja och mig eftersom vi mitt i allt fick en inställd lektion, så jag och Majja kilade ner till stan och tog varsin chailatte eller.. Majja tog en mockalatte (uäääk) Så där gick vi och strosade på stan och hade det mysigt i vinterkylan, det är helt sjukt vad kallt det är idag! I morses när jag vaknade visade termometern -15, säkert pigg på att gå utanför huset. Kallare ska det bli till helgen, men förhoppningsvis är det soligt och klarblå himmel och då är det mest härligt ute hihi. 

Nu rann jag iväg lite grann men ialafall.. när jag och Majja kommit tillbaka till skolan tog vi bilen mot Herrljunga för att göra våra små ärenden men det blev heller inte som planerat så vi får åka dit på torsdag igen. 
Eftersom allt blev helt kaos bestämde vi oss för att gå till Stayhard där jag hade 200 kronor i rabatt sen jag var på kärven då man fick rabattkort, så det var ett ypperligt tillfälle att förbruka de eftersom rabatten gick ut idag. 
Jag fick med mig ett fint armband som jag tänkte visa senare.

Sen gled vi runt med bilen medans Majja ville se hennes barndomshus hon bott i under alla sina år, så vi åkte till två stycken ställen i Ljung för att kika på hur allt hade förändrats. Lite skoj att hon bott i Ljung när hon var mindre och att vi aldrig vetat om varandra (i dessa trakter vet man vilka alla är) och nu efter 18 år är vi soppas bra vänner hihi :-)
Ja ni hör ju, det har varit ett jävla åkande fram och tillbaka, fick dessutom skjutsa av henne i Ulricehamn. Jag är för snäll alltså hehe ;-)

Hörs senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: