Oh, hello there

Kom hem från ett härligt träningspass, träningpasset som jag och Sofia brukar kalla för tantgympa eftersom medelåldern är 40+ haha! Men jävlar vilket bra pass det är. Man kan säga att det är som friskis och svettis, vi tränar alla muskelgrupper till bra musik. Tjejerna som leder gympan är så grymt härliga så man vill inget mer än att köra sönder :-) Ja, så nu sitter jag nyduschad i min onepice och myser och känner mig allmänt utmattad.

Nä nu ropar mami att lasangen är klar! Så nu väntar god mat och tvtittande innan det blir sängen. Imorgon blir det en lång dag i skolan, 8-4 och sedan ska jag och Majja göra lite ärenden i Herrljunga. Ha en fin dag! Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Emelie Sandin

Ja visst är de :) fler borde inse hur bra de är att gympa ;)

2012-01-31 @ 12:07:15
Postat av: Mikaela

Ja verkligen! riktigt roligt är det :-)

2012-01-31 @ 15:41:13
URL: http://mikaaelaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: