Systemkamera


Vi har länge pratat om att köpa en ny kamera här hemma. Vi har aldrig haft någon riktigt bra och alla kort har blivit kassa. Vi har nog säkert haft fem olika kameror men ändå har det inte blivit bra kvalité på korten. Hela vår familj älskar naturen, vi har alltid fotat blommor och annat kul som finns i naturen, riktiga freaks i know! men det är så himla vackert hihi. Så idag när jag kom hem från skolan satt pappa och grejade med denna systemkamera utan att jag visste om något.
(Gissa om jag blev glad...)

Så himla kul att kunna använda den till balen och studenten! Då kommer den användas flitigt vill jag lova. Nu gäller det bara att förstå sig på den jäveln också hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: