Seg dag!

Uääääk. Vill bara spy på alla läxor, skulle vilja ha en robot nu som tog tag i alla mina arbeten så jag slapp göra något haha. Nä fyfan vad tjatigt det blir att läsa om alla mina läxproblem, men just nu är jag inne i en period då jag har riktigt mycket att göra. Man hinner liksom inte med sitt privatliv längre. Från att gå i skolan mellan 8-4 var jag tvungen att stanna i skolan en extra timma för att slutföra grejer. Därefter kom jag hem och fortsatte att plugga. Hann som tur med ett corepass med fotbollslaget som tur var :-) Nu sitter jag och fixar med powerpointen som jag ska visa min handledare imorgon.

Imorgon har jag en dag att se fram emot iallafall. Jag slutar vid elva och efter det ska jag ha möte för att sedan käka sushi med Rebecka, Emelie och Julia. Jäkligt mysigt :-) Ha det fint så hörs vi imorgon med bättre uppdateringar! PussPussPuss ;*



Min pärla ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Puss snäckis! :*

2012-02-29 @ 07:30:42
URL: http://reebeckaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: