Pluggpluggplugg

Alltså jag får fan ryck på alla mina arbeten jag har nu, listan blir bara längre och längre! Smart och sitta här Mikaela :-) Vad tänker lärarna med när de lägger prov och inlämningsuppgifter under samma vecka när vi redan har tusen arbeten att göra? Det är väl bara dela upp det så slipper jag gå här hemma med sönderstressat huvud..

Men vad tusan, det är bara att sätta igång här. Jag ska skissa upp massor av skisser som jag utgått ifrån till mitt yrkesbevis och plugga inför vårt samhällsprov som vi har imorgon. För de som inte förstår vad yrkesbeviset är kan jag säga som så att det är nästan som ett projektarbete. Vi har alltså fått ett ämne vi ska utgå ifrån som vi sedan ska skapa en bukett och en dekoration till. Jag kommer antagligen skriva väldigt mycket om detta senare. För många låter detta busenkelt. Men de som går någon slags hantverkarlinje förstår säkert vad jag menar när det kommer till planering och andra viktiga moment man ska tänka på under ett sånt här stort arbete.

Nä vad tusan.. nu sitter jag bara här för att slippa att plugga! Nu ska jag sätta igång. Ha det bra så hörs vi senare ♥


Här ska det skissas hihi :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: