Beautiful day!

Vilken dunderbra dag det har varit än så länge! Skolan rullade på riktigt fort och mötet gick bra med min handledare. Därefter mötte jag upp Rebecka, Emelie och Julia i stan för att luncha på Eest. Vi hade det mycket trevligt, där satt vi i två timmar medans vi snacksnackade och åt god mat.
Nu sitter jag här mätt och belåten. Tänkte strax dra med mig djuren på en promenad, vädret är ju helt fantastiskt! Termometern visar att det är hela 10 grader, så det finns ingen anledning till att sitta här inne när det är så skönt ute, nu börjar jag få riktiga vårkänslor :-)

Nu ska jag rycka upp Amber som ligger i soffan och vilar. Här ute på landet är det extra bra då hon inte behöver något koppel, då kan hon gå all in och springa hej vilt och nosa på allt spännande som finns här ute ;-)



Kommentarer
Postat av: Martina

Dit ska jag och Emelie imorgon och fira hennes födelsedag :)

2012-02-29 @ 18:54:35
Postat av: Mikaela

Himla mysigt :-) Du får hälsa henne!!

2012-02-29 @ 19:12:43
URL: http://mikaaelaandersson.blogg.se/
Postat av: Martina

Det ska jag göra:)

2012-02-29 @ 19:21:01
Postat av: vickissss

Du är såååå fin mickis!!

2012-02-29 @ 22:05:45
Postat av: Mikaela

Åh, vad snäll du är! Puss älskling ;*

2012-02-29 @ 22:25:05
URL: http://mikaaelaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: