50 tals brudbukett

Vi blev indelade två och två där vi skulle göra en 50 tals brudbukett. Jag och Josefin kom i samma grupp och vi skapade denna bukett tillsammans. Som ni säkert ser är buketten inget att hänga i granen, under dessa åren var de väldigt mordernt att ha rankor i brudbuketten. Formen spelade heller ingen större roll. Vi såg flera brudbuketter som såg förjävliga ut verkligen! Hur kunde människor tycka detta var fint lisom? Vilken tur att modet har förändrats soppas mycket, för jag skulle inte bli glad om jag skulle gifta mig och fick en sån här bukett att gå in med i kyrkan! haha. Men det var ändå roligt att testa på denna teknik iallafall.

Kommentarer
Postat av: Titti

Jättecoola ju :) Men vad är det för tuff app du använder för att fixa bilderna sådär cooolt?

2012-02-22 @ 22:24:39
URL: http://catrinepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: