Vinst!

Hade en otroligt lyckad kväll igår. Vi drack fördrinkar, gjorde två aktiviteter som blev väldigt uppskattade, grillade, umgicks och bara hade det härligt tillsammans. Med tanke på att Marion har spridda vänner kom de tjejer både från Kalmar och Skövde vilket blev ännu roligare när man lärde känna nya människor. Vi somnade inte förens fem och när jag vaknade vid nio trodde jag att jag skulle smälla av, det var varmt, trångt och myggor i hela rummet haha. Därefter käkade vi frulle och pratade igenom gårdagen. Mer sånna kvällar alltså, uppskattas som bara den!

Kom nyss hem från vår match som spelades i Långared och vi åkte hem med vinst! Kändes extra grymt eftersom vi hoppade upp två placeringar i tabellen. På tal om något annat, jäklar vad en vecka går fort eller?! Nu är det redan söndag och imorgon är det en ny vecka, det är sjukt.. Under veckan ska jag bjuda hit mina vänner på lite tårta som blev över från igår, åka till Ullared, jobba, hänga med vänner och partaja. Låter som jag har en härlig vecka framför mig. Ha det gott så hörs vi imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: