Nastygal



H
ar letat som en gris efter ett par sneakers med platå och nu äntligen hittade jag ett par som jag tyckte var riktigt coola som jag klickade hem för någon dag sedan. Hämtade ut dem idag och de satt som en smäck! Rebecca och Fiona har ju ett par extremt höga platåskor och jag tycker de är riktigt tuffa men kände att jag inte kunde dra på mig ett par skor i den klassen de har, haha. Egentligen tycker jag skorna är ruskigt fula men ändå så är dem på något konstigt vänster jävligt snygga! Dessa är från Nastygal och gick på 600-lappen. Tänker framförallt matcha dem till ett par stuprör. Tycker också det är snyggt att använda dem till bara ben, men vem törs gå barbent nu i detta vädret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: