Måndag

Vaknade för en timma sedan och har sen dess ätit frukost och fått fram mitt CV som jag ska fixa med. När jag gick i 2:an så hade vi en kurs där man lärde sig hur man skrev CV:n och hur det skulle läggas upp och så vidare, det är jag glad över nu eftersom det är ett helvete att få ihop alla dessa mallar som man ska följa. Så nu behöver jag bara ändra ålder och lite annat som har förändrats under åren. Det hade jag tänkt att pyssla med samt skriva ut flygblad som vi ska marknadsföra med nu till hösten för Alboga Plantskola. En hel del datahäng hör jag! Nu skiner ju faktiskt solen också så jag tänkte sticka ut på en liten promenad med Amber, hon ligger ute på altan och njuter, gottegrisen hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: