Godmorgon


S
itter och käkar frukost medans jag väntar på att mitt te ska kallna, vi har en vattenkokare här och den blir så jävulskt varm att man får vänta i typ 10 minuter innan man kan ens röra den. I varje fall så kommer Rebecka runt niosnåret och då ska vi åka vidare mot Ullared. Emma och Greta hänger också med. :-)


Eftersom det inte blev något tårthäng igår så slänger vi in det ikväll istället, så en härlig dag att se fram emot. Nu ska jag dricka upp mitt te och sedan gå en kissrunda med Amber. Hoppas ni får en fin onsdag så hörs vi.

Kommentarer
Postat av: Den glömda

...och Sara då...

2012-08-29 @ 09:34:30
Postat av: Mikaela

Haha, Sara min tjej! Jag var inte soppas uppdaterad........

2012-08-29 @ 10:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: