Gekås







H
elt slut efter dagens resa till Gekås, men ack så värt det var! Hade väldigt roligt tillsammans med mina tjejer. Hittade dessutom massa bra grejer, så jag är extremt nöjd med dagen. Fick med mig en hel del småkravs men också andra roliga grejer. Därefter bilade vi hem direkt till mig där vi käkade tårta och sedan kom också Sofia och Robin och joinade oss. Nu är jag riktigt trött och tänkte bara ta det lungt resten av kvällen.


Imorgon ska jag och mamma upp tidigt för att göra massa ärenden här och var, därefter har jag fått en beställning på en blomstergrupp som är tills på fredag. Vi hörs imorgon, puss!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Älskar Sofia på sista bilden!!

Svar: Haha den är bäst!! :)
Mikaela Andersson

2012-08-30 @ 18:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: