12.08

Hej!
Idag gick jag upp med tuppen, vaknar alltid tidigt och då känns det bara meningslöst att somna om eftersom jag med all sannolighet bara bli tröttare. I varje fall så har jag varit redigt och tvättat samt vikt tvätt nu på morgonen. Får väl se om jag gör några mer tantsysslor här hemma, haha. Igår var jag ute på en härlig promenad med Sofia, vi hade en del att prata om så det var skönt även fast det börjar bli ruskigt kallt ute. Idag har jag inga större planer mer än träning plus lite skönt häng med mina vänner. Imorgon åker en full bil mot Gekås, där lär väl vi bli hela dagen om jag känner oss rätt. Tror det är tredje eller fjärde gången jag åker dit i år?! Så kul tycker jag faktiskt inte det är men ändå dras jag med ändå, äsch det är kul att umgås med sina vänner, hihi :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: