Wednesday!

Hej på er! Ni anar inte hur trött jag är, har sovit 1 timma sen jag kom hem idag, vilket är jävligt ovanligt för att vara mig! Nationella gick kalas och efter det så åkte jag Majja, Victoria och Mimmi in till stan för ätt luncha på viskan. Där inne satt vi länge och babblade så till slut bestämmde vi oss för att gotta till oss med chesecake och kladdkaka. Mysigt att ha lika fikagalna vänner som mig hihi :-) Därefter åkte jag och Majja till Magnolia som är en scrapbookingaffär där jag köpte lite smått och gott. Om ni inte har varit där så tycker jag ni absolut ska göra det, så jäkla mysig affär och fina inredningsartiklar har dem också!

Just nu kom Marion hem, hon ska vara här tills på måndag, så vi ska hitta på massa bus och mycket planerat har vi också dessutom. Så nu har vi tagit en god fika med mammas nybakta äpplekaka, yummi!! Om en stund kommer Sofia och fiska upp mig, vi ska till Hudene för att ha spelarmöte med vårt fotbollslag, så vi hörs ikväll allihop, Puss ♥




Mimmi ville då rakt inte vara med på bild så jag gav henne en bitchblick :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: