Mary Kay!




Detta är ett helt set som jag själv använder dagligen, vilket är det bästa produkterna jag har testat. Här är alltså en rengöringkräm där man får rengöring, peeling och ansiktsvatten i ett. Ett natt/dag serum som du tar efter rengöringen som gör att du får SPF 25 på dagen och massvis med antioxidanter och vitaminer på natten. Därefter tar du fukten som ger fukt upp till 10 timmar! Sist men inte minst tar du din foundation som är helt amazing, den är rik på E-vitamin och ger ett jämt och fint resultat. Alla timewise produkter är dessutom åldersförebyggande vilket man inte ser så ofta.




Microdermabrasion set- är en finkornig skrubb och ett serum (som du tar efter ditt skrubbande.) Lika bra som en behandling på salong! Detta använder jag en gång i veckan för att bland annat få min hud len och fin :-)




D
etta är olika solprodukter, solskydd SPF 30 som skyddar mot UVA/UVB strålar. Aftersun gel som man använder efter dusch och en brun utan solkräm som ger en jämn och naturlig brun färg. Jag ska testa detta och se om det är något att ha!




E
ye makeup remover- Detta är en silikon baserad rengöring som tar bort ditt smink på ögonen. Så jävla bra alltså! Passar bra till känslig hy



Här är både mascara, läppstift och lipgloss. Mascaran är helt fantastisk, har använt många mascaror under mina år, men denna är helt klart den bästa.



T
re olika ögonskugger i fina färger
. Det bästa av allt är att de är mina hihi :-)

Om ni är sugna på att testa något av dessa produkter så är det bara säga till så fixar Marion detta!


Kommentarer
Postat av: Linda

Skulle du vilja berätta priserna också ? : )

2012-04-26 @ 18:46:25
URL: http://lindastenqvist.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Marion tar kontakt med dig så blir det lättare! :-)

2012-04-26 @ 20:15:09
URL: http://Mikaaelaandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: