Make up!

För något år sedan beställde jag och Rebecka hem en sminkpalett från kosmetikan som inehöll 120 ögonskuggor. Skuggorna är verkligen helt fantastiska. 120 stycken skuggor kan tyckas vara väldigt många men det är riktigt skoj att mixa ihop fina skuggor i en och samma sminkning och att dessutom inte ha samma sminkning varje gång man ska ut och festa. 

Min syster Marion har sen tidigare "jobbat" som konsult för sminkföretaget Mary Kay (som förövrigt har det bästa produkterna någonsin!) vilket led till att hon hjälpte mig mycket med sminkningen, jag har under hennes "jobbperiod" varit hennes försökskanin till många olika sminkningar, hih

MEN när vi kommer till skuggornas nackdel glittrar dem otroligt mycket vilket givetvis är snyggt till en festsminkning, men desto tråkigare när man vill köra på en matt sminkning.
Som tur är så har jag så fina och snälla systrar som köpte en matt palett till mig i julklapp, och jag blev SÅ glad!! 
Färgerna är helt matta men de är ändå väldigt klara i sig, jag älskar dem verkligen och i denna palett finns det äntligen en klar fin röd som jag har saknat i 120 paletten! (G L A D  T J E J)


Happy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: