Gäsp

Gäääsp säger jag än en gång, är så jävla trött även fast jag vaknade runt tio imorses. Jag brukar annars vara en riktig morgonmänniska som går upp 8- 9 och tar vara på dagen (tantvarning.)
Hur ska jag kunna orka vara uppe till 2 idag och festa loss? hmm.. får nog ta en powernap under dagen så jag vaknar till liv igen. Det är ju som sagt kärven ikväll och jag hoppas och tror att det kommer bli en grym kväll, jag har bara varit där en gång innan så jag har inte så mycket att jämföra med. Men när man har lite dricka i magen och dansar omkring med sina vänner kan man knappast ha tråkigt ;)

Min syster och hennes pojkvän kommer senare idag, och det ska bli så roligt och träffa dem igen. Vi ska nämligen fira jul nummer två imorgon eftersom de inte var hemma igår, så lite mera paket väntas imorgon hihi. Men innan dess har jag lite att fixa med innan kvällens festande. 

Vi hörs senare!




Några få bilder innan kärven förra gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: