Dagen före dopparedagen

Var tvungen att ta en paus mitt i julruschen som är i full gång. Eller.. just nu är det lugnt, och kvällen blir också lugn med bingolotto, julgodis, gölgg och andra mysigheter med familjen. 
Tidigare idag så pyntade jag granen och jag kan ärligt talat säga att det är lika mysigt som det var när man var liten och man var överlycklig när granen ställdes in, därefter lade jag under alla klappar under granen, så nu kliar det lite i fingrarna hihi ;) 
Bortsett från att det blir en grön jul med 7 plusgrader så tror jag att det kommer bli en riktigt fin jul ändå!

Julskinkan doftar juvligt i hela huset just nu och jag väntar på några härliga julmackor till lunch som är en tradition här hemma dagen före julafton!


Var bara tvungen att slänga upp två bilder på Amber, hur söt är hon inte??? Våran lilla tomtemor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: